Ogólne Warunki Sprzedaży

Ogólne Warunki Sprzedaży

Firma Dobrol z siedzibą w Grudziądzu prowadzi sprzedaż okuć budowlanych, automatyki do osłon okiennych, elementów osłon okiennych, gotowych osłon okiennych. Firma prowadzi działalność od 2000 roku, sprzedajemy wyłącznie towary nowe i wolne od wad. Dokładamy wszelkich starań, aby sprzedawane towary w najwyższym stopniu zaspokajały Państwa potrzeby zarówno w zakresie bezpieczeństwa jak i cech użytkowych oraz estetycznych. W naszej ofercie znajdą Państwo bardzo szeroką gamę towarów czołowych polskich i europejskich producentów, absolutną większość z nich posiadamy w naszych magazynach co pozwala na natychmiastowe ich dostarczanie wprost do Państwa. Pragniemy podkreślić, że naszym celem jest działanie na korzyść naszych Klientów i udzielanie im wszelkiej możliwej pomocy, wszelkie spory zawsze staramy się rozwiązywać polubownie. Zapraszamy do korzystania z naszej oferty!

  1. Cechy świadczenia
  2. Sposób porozumiewania się z Klientem,  kontakt do firmy, adres, bank
  3. Dane identyfikacyjne firmy (Sprzedawcy)
  4. Łączna cena za towaru i koszty dostawy
  5. Sposoby i terminy zapłaty, konto bankowe
  6. Czas dostawy
  7. Reklamacje
  8. Sposób odstąpienia od umowy
  9. Gwarancje i rękojmia
  10. Treści cyfrowe oraz sposoby ochrony
  11. Interoperacyjność treści cyfrowych
  12. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
  13. Kodeks dobrych praktyk

 

Niniejsze Ogólne Warunki Sprzedaży mają na celu zapoznanie Państwa z podstawowymi zasadami sprzedaży wyrażonymi w sposób ogólny i za pomocą języka potocznego. W przypadku wszelkich wątpliwości i konieczności uściśleń prosimy o zapoznanie się z  Regulaminem Sprzedaży , który jest jedyną prawną wykładnią prowadzonej przez nas działalności w zakresie sprzedaży zdalnej.

 

  1. Cechy świadczenia

Sklep www.solid24.pl prowadzi sprzedaż zdalną okuć budowlanych, automatyki do osłon okiennych, elementów osłon okiennych, gotowych osłon okiennych. Sprzedajemy wyłącznie towary nowe i wolne od wad.

 

  1. Sposób porozumiewania się z Klientem,  kontakt do firmy, adres

Kontakt z naszą firmą:

  • e-mail: biuro@solid24.pl
  • telefon: +48 731-158-111 (opłata jak za połączenie standardowe – wg cennika właściwego operatora).
  • w biurze firmy pod adresem:

86-300 Grudziądz, ul. Chełmińska 118 (pon.-pt. 7.00 do 15.00)

Powyższe kontakty mają także zastosowanie do składania reklamacji.

  1. Dane identyfikacyjne firmy (Sprzedawcy)

Dobrol z siedzibą w Grudziądzu (86-300 Grudziądz, ul. Chełmińska 132) wpisana do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem REGON: 340262159, NIP: 8761337332.

 

  1. Łączna cena zakupu obejmuje cenę brutto (czyli cenę netto powiększoną o podatek VAT) za zakupione towary oraz koszty dostawy.

Zryczałtowane koszty dostawy (na terenie Rzeczpospolitej Polskiej) wynoszą:

  1. przy dostawie kurierem Pocztex Kurier 48 (do wymiaru 30*35*20 i wagi 20kg) i płatności: przelewem, przedpłacie:
    • 16,99 zł brutto (12,80 zł netto)
  2. przy dostawie do paczkomatów INPOST i płatności przelewem lub przedpłacie  – Uwaga – dotyczy tylko towarów odpowiadających gabarytowo wymiarom skrytek paczkomatowych
    • Gabaryt A: 12,99 zł brutto (10,20 zł netto)
    • Gabaryt B: 13,99 zł brutto (11,37 zł netto)
    • Gabaryt C: 15,99 zł brutto (13,00 zł netto)
  3. Przy dostawie kurierem Pocztex Kurier 48 (do wymiaru 30*35*20 i wagi 20kg) i płatności: za pobraniem
    • 18,99 zł brutto (14,40 zł netto)
  4. Przy dostawie przesyłką pocztową eCommerce i płatności: przedpłata
    • 8,00 zł brutto
  5. odbiór w siedzibie firmy – bezpłatnie
  6. przy stałej współpracy możliwość darmowej wysyłki, również w przypadku mniejszych zamówień

Maksymalne gabaryty przesyłek nie mogą przekroczyć gabarytów dostępnych przez przewoźnika

Pozostałe warunki dostawy według REGULAMINU.

Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za korzystanie ze sklepu internetowego w tym opłat abonamentowych i temu podobnych.

 

  1. Sposoby i terminy zapłaty, konto bankowe

Zapłata za zamówione towary może być dokonana według wyboru Kupującego:

  • za pobraniem ; wówczas zapłata następuje przy odbiorze przesyłki do rąk kuriera,
  • przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy; zamówiony towar wysyłany jest po uznaniu rachunku bankowego Sprzedawcy na kwotę równą cenie zamówionego towaru
  • gotówką w kasie Sprzedawcy – przy odbiorze towaru w magazynie firmy w Bogucinie;

 

Zapłata winna nastąpić w okresie 7 dni od momentu złożenia zamówienia.

Dla stałych klientów możliwe jest ustanowienie przez Sprzedającego limitu kupieckiego i odroczonej zapłaty, wówczas płatność może następować po otrzymaniu towaru, zgodnie z terminem płatności określonym na dokumencie sprzedaży.

 

Konto bankowe

mBank
Konto: 69 1140 2017 0000 4302 0612 9177

Dziękujemy za terminowe regulowanie płatności.

 

  1. Czas dostawy

Zamówienia standardowe są realizowane  niezwłocznie po ich otrzymaniu, w praktyce oznacza to najczęściej dostawę w ciągu 1-2 dni roboczych, dla zamówień złożonych do godziny 10. w dni robocze*. W przypadku braku towaru w magazynie czas dostawy może ulec wydłużeniu, przy czym maksymalny czas dostawy nie powinien przekraczać 30 dni. W przypadku realizacji zamówień specjalnych czas dostawy jest ustalany indywidualnie, a klient jest każdorazowo o nim informowany i zamówienie jest realizowane po akceptacji zaproponowanego terminu dostawy.

* Warunkiem wysyłki towaru jest jego dostępność w magazynie firmy. Pozostałe warunki dostawy według REGULAMINU.

  1. Reklamacje

Firma Dorol dokłada wszelkich starań, aby sprzedawane towary były wolne od wad. Jeśli jednak klient ma zamiar złożyć reklamację jest to możliwe poprzez:

    • zgłoszenie pisemne wysłane na adres Sprzedawcy
    • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@solid24.pl
    • osobiście w siedzibie Sprzedawcy.

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady oraz zdjęcie wady;

(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży

(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

Wymogi podane w zdaniach poprzednich mają formę jedynie prośby i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Po zgłoszeniu reklamacji Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres siedziby Sprzedawcy.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

Szczegółowe informacje dotyczące procedury reklamacyjnej oraz  możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur są opisane w Regulaminie Sprzedaży.

 

  1. Sposób odstąpienia od umowy

Klient będący Konsumentem może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów. (z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. VI.9 Regulaminu, czyli kosztów zwrotu towaru do Sprzedawcy).

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument objął towar w posiadanie lub w którym wskazana przez Konsumenta osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie towaru. W przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument objął w posiadanie ostatnią z rzeczy, ostatnią partię lub część lub w którym wskazana przez Konsumenta osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy, ostatniej partii lub części.

 

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

    • pisemnie na adres Sprzedawcy
    • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@solid24.pl
    • osobiście przez Klienta w siedzibie Sprzedającego

 

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy dostępny jest załączniku nr 1 do Regulaminu . Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

Sprzedawca (firma Sparta sp. z o.o.) ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy towarów do Klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania zwracanego towaru lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Sprzedawcy towar lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Konsument może zwrócić towar osobiście lub przez osobę wskazaną bezpośrednio do Magazynu Spółki.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:

Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu do Sprzedawcy.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (8) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (9) zawartej w drodze aukcji publicznej; (10) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

W przypadku kiedy Kupujący złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy i przesłany przez niego towar nie spełnia warunków o których mowa w pkt. 1-10 Kupujący jest zobowiązany do odbioru towaru przesłanego z powrotem przez Sprzedawcę.

 

  1. Gwarancje i rękojmia

Sprzedawca udziela gwarancji na sprzedawane przez siebie towary na okres 12 miesięcy, mogą być one objęte gwarancją producenta zgodnie z informacją zawartą na osobnym dokumencie dołączonym do towaru lub wprost na opakowaniu towaru.

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

 

  1. Treści cyfrowe oraz sposoby ochrony

Dane osobowe podane przez Klienta w procesie rejestracji, składania zamówienia lub rezerwacji towarów są przetwarzane przez Dobrol, która jest administratorem danych osobowych.

Niezbędnym elementem procedury rejestracji, złożenia zamówienia lub dokonania rezerwacji towaru jest podanie przez Klienta jego danych osobowych, oznaczonych jako obligatoryjne oraz wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych podanych podczas rejestracji, składania zamówienia lub rezerwacji. Podanie danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu rejestracji, złożenia zamówienia lub dokonania rezerwacji towaru, ich realizacji oraz obsługi. Podanie danych osobowych nieoznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne.

Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych następuje przez zaznaczenie przez Klienta odpowiedniego pola podczas procedury rejestracji, składania zamówienia lub rezerwacji towaru.

Zgromadzone dane osobowe nie są udostępnianie osobom trzecim, z wyłączeniem przekazania danych podmiotowi uczestniczącemu w realizacji zamówienia w celu dostarczenia Klientowi zamówionych towarów – gdy towar zamówiony za pośrednictwem Sklepu internetowego jest dostarczany na wskazany przez Klienta adres wskazany w zamówieniu. Ilość i rodzaj przekazywanych danych ograniczona jest do niezbędnego minimum.

Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania. W tym celu powinien skontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@solid24.pl.

Klient ma prawo do uzyskania informacji, czy i w jakim zakresie są przetwarzane jego dane osobowe, a także informacji o celu i zakresie przetwarzania jego danych osobowych. W tym celu powinien skontaktować się ze Spółką w sposób wskazany w punkcie 6 powyżej.

Sprzedawca jako administrator danych osobowych, może powierzyć innemu podmiotowi, w drodze umowy zawartej na piśmie, przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z art. 31 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

Sprzedawca wykorzystuje pliki typu cookies, czyli małe pliki tekstowo-numeryczne, które są zapisywane przez system teleinformatyczny w systemie teleinformatycznym Klienta (na komputerze, telefonie lub innym urządzeniu, z którego dokonano połączenia z Serwisem) podczas przeglądania Serwisu, w tym podstrony „Sklep online” i pozwalają na późniejszą identyfikację Klienta w przypadku ponownego połączenia z Serwisem z urządzenia (np. komputera, telefonu), na którym zostały zapisane.

Pliki cookies zbierają dane dotyczące korzystania z Serwisu, w tym podstrony „Sklep online” przez Klienta, a ich głównym celem jest ułatwienie Klientowi korzystania z Serwisu, dostosowywanie stron Serwisu do potrzeb i oczekiwań danego Klienta (personalizacja podstron Serwisu)

Pliki cookies są wykorzystywane w Serwisie za zgodą Klienta. Zgodna może zostać wyrażona przez Klienta poprzez odpowiednie ustawienia oprogramowania, w szczególności przeglądarki internetowej, zainstalowanego w urządzeniu telekomunikacyjnym wykorzystywanym przez Klienta do przeglądania zawartości Serwisu.

Klient może również w każdym czasie ograniczyć lub wyłączyć cookies w swojej przeglądarce przez takie jej ustawienia, aby blokowała cookies lub ostrzegała Użytkownika przed zapisaniem pliku cookies na urządzeniu, z którego korzysta do przeglądania zawartości Serwisu. W takim przypadku może się jednak zdarzyć, że korzystanie z Serwisu, w tym z podstrony „Sklep online” będzie mniej wydajne, Użytkownik nie będzie miał dostępu do niektórych treści, a w skrajnych przypadkach może zostać całkowicie zablokowane poprawne wyświetlanie stron Serwisu, w tym podstrony „Sklep online”.

Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych i polityki prywatności znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies, która dostępna jest na stronie internetowej Sklepu internetowego w zakładce „  Polityka prywatności ” i Polityka cookies.

Sprzedawca dołoży starań, aby jego świadczenia były na wysokim poziomie oraz zobowiązuje się do zachowania tajemnicy korespondencji. Sprzedawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Sprzedawca oświadcza, że Sklep internetowy prowadzony jest przy wykorzystaniu bezpieczniejszych mechanizmów przechowywania danych.

Klient winien nie ujawniać osobom trzecim loginu oraz hasła umożliwiającego dostęp do sklepu internetowego. Hasło winno być unikalne i trudne do odgadnięcia, hasła nie powinno się zapisywać. Hasło należy zmieniać w regularnych odstępach czasu.

 

  1. Interoperacyjność treści cyfrowych

Do korzystania ze Sklepu internetowego, w tym do przeglądania asortymentu Sklepu internetowego, składania zamówień lub dokonywania rezerwacji, niezbędne jest spełnienie następujących minimalnych wymagań technicznych:

  • posiadanie komputera lub innego urządzenia multimedialnego z dostępem do sieci Internet;
  • posiadanie przeglądarki internetowej poprawnie skonfigurowana przeglądarka zgodnie ze standardami Microsoft Internet Explorer w wersji nie niższej niż 5.5 lub Opera, Firefox lub Chrome w najwyższej wersji.
  • posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (adres email),
  • zalecana minimalna rozdzielczość ekranu dla wygodnej obsługi 1024x 768 pikseli,
  • komputer Użytkownika musi mieć włączoną opcję akceptacji „cookies”, z aktywną obsługą JavaScript oraz zaistalowany flash plug-in.

 

  1. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

Klient będący Konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  • Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
  • Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
  • Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl .

 

  1. Kodeks dobrych praktyk

Firma Dobrol stosuje się do powszechnie przyjętych norm etycznych i dobrych praktyk handlowych. Naszym celem jest uczynienie dla Klientów kontaktu z naszą firmą jak najbardziej przyjemnym, rzeczowym i służącym zaspokojeniu potrzeb Klientów.

Firma Dobrol przykłada dużą uwagę do dbałości o środowisko naturalne i gospodarkę odpadami.